öğretmen atamaları sorgu sayfası



kadrolu öğretmen 2012 atamalarını MEB in atamalar sayfasından görebilirsiniz.Atamam nereye yapılmış kadrom nereye çıkmış tayinim nereye çıkmış öğretmen atama yerlerini görmek ve sorgulamak istiyorsanız  aşağıdaki sayfadan sorgulama yapınız .

2012 şubat mart nisan mayıs haziran temmuz ağustos eylül ekim kasım aralık sonuçları sorgulama ve öğretmen atamaları sonuçları  buradan yapınız 40. ooo atama 2012 eylül itibari ile yapılmıştır.İkinci sorgulama adresi için bu sayfayı kullanınız.

ayrıca yukardaki sorgulama sayfasında öğretmen

Eş Durumu Yer Değiştirme
Van İline Özel Ek Atama
Kadrolu İlk Atama
Açıktan-Kurumlar İlk Atama
Açıktan-Kurumlar Yeniden Atama
Milli Sporcular
Bölge Hizmetini Tamamlayan Eğitim Müfettişlerinin Atamaları
Özürlü-Memur Yedek Atama
Özürlü-Hizmetli Yedek Atama
Yaz Dönemi Özür Grubu
Eğitim Denetmenleri İsteğe Bağlı Yer Değiştirme Sonuçlarıİl eğitim denetmenleri ve eğitim denetcileri atamaları
Kesintisiz 8 Yıl Süre ile Görev Yapan Eğitim Müfettişlerinin Yer Değiştirme Sonuçları
Eğitim Denetmenlerinin  Sıraya Bağlı Atama Sonuçları
Kadrolu İlk Atama
Alan Geğişikliği Sonuçları
İsteğe bağlı Yer Değiştirme
Kadrolu İlk Atama
Açıktan-Kurumlar İlk Atama
Açıktan-Kurumlar Yeniden Atama
Milli Sporcular
Ara Dönem Sağlık Özür Grubu
Bilim ve Sanat Merkezleri atama
Sözleşmeli Ek Özür Yer Değiştirme (Tercih Güncelleme)
Kadrolu Özür Grubu
Alan değişikliği sonuçları
Sözleşmeli ilk görevlendirme
Ohal sağlık Özür Grubu
Ek sözleşmeli atama
sonuçları öğrenme

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder