THY iş ilanları ve iş başvurusu



THY iş başvurusu yapmak için burayı tıklayınız

PART-TIME OLARAK ÇALIŞMA İMKANI VAR MI?


Türk Hava Yolları üniversite/yüksekokul öğrencilerine part-time memur olarak çalışma imkanı sunmaktadır. Part-time memur olarak başvuracak adaylarda aranılan şartlar pozisyona göre değişmektedir.
Part-time statüde çalışmak için,
www.thy.com.tr
www.turkhavayollari.com.tr
adreslerinin herhangi birinden web sitemize girerek yapılan açıklamalar doğrultusunda part-time iş ilanına başvuru yapılabilir.

NASIL İŞ BAŞVURUSU YAPILIR?


İş başvurularını daha sağlıklı almak, değerlendirmek, geniş bir veri tabanı oluşturmak ve daha etkin hizmet verebilmek amacıyla internet üzerinden online olarak kabul etmekteyiz.
Türk Hava Yolları'nın,
www.thy.com.tr
www.turkhavayollari.com.tr

adreslerinin herhangi birinden web sitemize girerek "Kurumsal"ın altında yer alan "İnsan Kaynakları" bölümüne tıklayıp "İş İlanları" başlığı altında iş ilanlarımızı görebilirsiniz. Niteliklerinize uygun olan ve başvuru şartlarını taşıdığınız ilana başvuru yapabilirsiniz. İlana başvuru ve sonrasında yapılacak işlemler ilanda belirtilmiş olacaktır.

PERSONEL ALIMLARI HANGİ DÖNEMLERDE YAPILIYOR?


Türk Hava Yolları A.O.'da, personel alımları dönemsel olarak değil, belirlenen ihtiyaçlar doğrultusunda gerçekleşmektedir. Bu nedenle Ortaklığımıza her zaman genel iş başvurusunda bulunmak mümkündür.

İŞ BAŞVURULARINA CEVAP NASIL VERİLİYOR?


Türk Hava Yolları A.O.'da, personel alımları belirlenen ihtiyaçlar doğrultusunda gerçekleşmektedir. İhtiyaç doğduğu zaman aranan niteliklere uygun adaylar sözlü ve/veya yazılı sınavlara davet edilmektedir. THY'ye web sitemizden yapılan iş başvurularına online olarak cevap verilmektedir.

THY'deki EĞİTİM İMKANLARI NELERDİR?


Bu konuyla ilgili bilgiler ana sayfamızdaki "Eğitim" başlığı altında yer almaktadır.

14 yorum:

  1. Thy alım yapıyor; kabin memuru,hostes,dispact Başvurular internetten yapılacak ama nedense ne insan kaynakları sayfasından ne diğer sayfalardan girilemiyor. Bir iş sitesinden gelen mailde ise turkhavayolu@hotmail'den cv bırakarak başvuru yapılabileceği yazmış. Sadece oradan mail göndermemiz yeterli olurmu? Neden thy sayfasından başvuru yapacağımız sayfaya ulaşılamıyor??

    YanıtlaSil
  2. pınar hanım , THY sitesinde '' "Kurumsal"ın altında yer alan "İnsan Kaynakları" bölümüne tıklayıp "İş İlanları" başlığı altında iş ilanlarımızı görebilirsiniz. Niteliklerinize uygun olan ve başvuru şartlarını taşıdığınız ilana başvuru yapabilirsiniz. İlana başvuru ve sonrasında yapılacak işlemler ilanda belirtilmiş olacaktır.'' denilmektedir. Bende baktım şuan için yok. THY de eğer iş ilanı var ise ve sitelerinde bu yazdıkları şekilde göstermiyorlarsa bu doğru değil. Hemen bir mail gönderin veya iadeli taahhütlü bir yazı yazıp gönderin. THY yetkilileri bir şekilde bu yazıyı okursanız bu sayfada yorum yazarak cevap veriniz.

    YanıtlaSil
  3. 1979 istanbul doğumluyum.çok iyi derecede ingilizcem var ve hayalim thy'de görev alabilmektir.

    YanıtlaSil
  4. yücel şimşek11 Ağustos 2011 11:14

    yücel şimşek
    İSTANBUL TÜRKİYE
    Cep : 05374870292
    E-Posta istanbul_83@hotmail.com
    Eğitim Durumu : orta okul
    Medeni Durum : Bekar

    Çalışma Durumu : Çalışmıyor
    Askerlik Durumu : biteli 7 sene oldu
    Doğum Tarihi : 1983
    Doğum Yeri : TOKAT
    Ehliyet : VAR / B

    İL : istanbul şirinevler

    YanıtlaSil
  5. thy ye başvurmalısınız.

    YanıtlaSil
  6. silahlı özel güvenlik kimlik kartım var.ilkyardımcı kimlik kartım var.iyi derecede ingilizce bilirim.boy:1.65 kabin memuru olarakta görev yapabilirim.05347805048 iş başvuru formunuz bulunamadığından yorumunuza iş başvurusu yapmak durumunda kaldım.

    YanıtlaSil
  7. thy is imkani varmi bilmiyorum ben su an almanya frankfurt yakinlarinda ucak motor,u imal ve tamir eden bir ingiliz firmasinda usta kaynakci olarak 15 senedir calismaktayim benim turkiye,ye tekrar donmek niyetim var. kaynak konusunda degisik sertifika testlarim var.

    YanıtlaSil
  8. 1979 doğumluyum garsonluk temizlik çaycılık yaparım on iki yıllık iş tecrubem var

    YanıtlaSil
  9. bende çok istiyorum thy da çalişmayi,rusça,almanca ana dili seviyesinde,bide inglizçemde kotu degil.aceba beni işe alırlarmı

    YanıtlaSil
  10. muammer 7 10 20127 Ekim 2012 15:22

    adım muammer evliyim 2 evladım var calışmak ve aileme bakmak istiyorum b ehliyetim aynı zamanda insanlarla dioloğum cok iyi kendime güveniyorum eşim ev hanımı ben ikamet ad üsküdar beylerbeyi küplücede ikamet etmekteyim cep 0532 716 87 47 işe kabul edilirsem hic pişman olmazsınız saygılarımla

    YanıtlaSil
  11. Yusuf Kâmil İBİŞ15 Ekim 2012 16:49

    Üsküdar Ticaret Meslek Lisesi mezunuyum.Anadolu Üniversitesi İktisat Fakültesi Kamu Yönetimi Bölümü 3.Sınıfta okuyorum.
    THY muhasebe bölünde staj gördüm.
    Ev Telefon : 0216 343 32 89
    Cep telefon: 0537 689 67 61

    YanıtlaSil
  12. hanife şirin30 Ekim 2012 08:50

    hanife şirin doğum yerim istanbul eşimden ayrıldım 2 çocuğum var çalışmaya işe acil ihtiyacım var çocuklarım çalışmama engel değil

    YanıtlaSil
  13. hanife şirin30 Ekim 2012 08:52

    hanife şirin doğum yerim istanbul eşimden ayrıldım 2 çocuğum var çalışmaya işe acil ihtiyacım var çocuklarım çalışmama engel değil.

    YanıtlaSil
  14. Kübra imamoglu1 Kasım 2012 14:15

    Merhaba ben de hosteslık ıcın basvuru yapacaktım ama bır turlu kurumsal yazan bır sıte bulamadım.form dolduramadım.yardımcı olursanız sevınırm.tesekkurler.

    YanıtlaSil