emekli maaşı sorgulama



emekli maaşını sorgulama yapacağınız sayfa buradadır . Görüntülenen içerikde hangi kurumdan maaş alırsanız alın işlem yapabilirsiniz. Bu sayfada sizden kimlik bilgileri istenecektir.Sayfaya sgk.gov.tr den ulaşılmaktadır. Şifre kullanmadan Tc no ve kimlik bilgileri yeterli olacaktır.2012 yılında getirilen yeniliktir.Sayfa açıldığında sol sütuna bakınız.Burada Kurumunuzu seçin .Bilgiler hesaba yatırılma işleminden sonra gelmektedir.Para yatmamış hesaplarınızı göremezsiniz.


E devlet şifresi ile  öğrenmek isteyen emeklilerden


SSK lı  buradan Bağkur lu  şuradan  emekli sandığına tabi memur  burdan   işlemini gerçekleştiriniz.


yukarıdaki aramalarla ilgili bilgilere bu sayfadaki görüntülemelerden ulaşacaksınız. Bilgi aktif olarak yatan ve kesilen miktarlardan oluşmaktadır. Gelecekteki gelirler değil sgk nın adınıza yatırdığı tutarlar gösterilmektedir.

sgk emeklilik takip sistemini başlattı http://app2.sgk.gov.tr/EvrakTakip/faces/pages/index.jsp sayfasına gidin isterseniz sayfaya buradan ulaşın .ad soyadınız başvuru yaptığınız sgk müdürlüğü ve size  emeklilik için verilen tahsis numarasını girerek evrağınızı ve emeklilik durumunuzu takip edebilirsiniz .

maaş için bankaya sgk ya e-devlete ve sgk.gov.tr e başvuracaksınız. Biz e-devlet ve sgk sitesinden nasıl yapılacağını anlattık.

Yukarda ulaşacağınız form emekli maaşı ve parası takip sistemidir.

 

 

36 yorum:

  1. bana tiksinti geldi bu devlet şifresi çıktığından beri maasımla ilgili hiçbirşeye ulaşamıyorum devlet şifreşi değil bir illetmiş insan bu kadar zora koşulurmu şifre aldıgım halde hiçbirşeye ulaşamıyorum bu biz emekliler için bir işkence şifreden önce çok iyiydi tamamen rezillik

    YanıtlaSil
  2. 94 te kurduğum şirket bağkurda gözükmüyor ticaret odasına gittim daha sonra torba yasadan yararlanmak için gerekli belgeyi aldım (kayıtlı olduğunu yani)sonra bağkura gittim vergilerimi sürekli ödedimde.bağkurun bana cevabı daha öncekilerden yararlanmaşsın torba yasadan yararlanman için 2008 tarihini baz alman gerekiyor dedi .Benim pozisyonumda olup mahkemeye verip kazananlar olduğunu duydum çok acil olara yardımcı olabilirseniz çok teşekkür ederim…

    cvp hakan bey maalesef bağkura tescili olmayanlar için 2008 de çıkan Yasa ile 6 aylık süre verildi.Bu süreden sonra tescil yapmak isteyenler için başlangıç 2008 alındı. Mahkemeyi kazanan varmı yomu bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  3. sisteme giriş yapınız. hangi emekli kategorisine dahi iseniz o sınıfa tıklayınız.4a mı 4b mi 4 c mi hangisi ise tıkla maaşı oğrenirsin.

    YanıtlaSil
  4. iyi takip ederseniz hiçde zor değil.4a ,4b,4c hangisine dahil iseniz ona tıkla sonuçu oğrenirsin

    YanıtlaSil
  5. hanım hastanede yatıyor emekli maaşı bağkurumda para varmı diye bakayım dedim deniyorum deniyoru e -devlet sitesi açılmıyor bu siteyi elime kazmayı alıp çökerteceğim

    YanıtlaSil
  6. bizler eski emeklileriz bu elektronik şifre işlerini çok anlamıyoruz eskiden googleden maaşımızı öğreniyorduk şimdi bu e-devlet dalgası çıktı çıkalı hiç bir şeye ulaşamıyoruz daha basit başka bir çözümü olmalı

    YanıtlaSil
  7. serap görsoy8 Temmuz 2011 17:52

    farklı günlerde ve farklı saatlerde yönergeyi defalarca uyguladım ancak bir türlü maaş bilgilerim görüntülenmiyor.
    işlem, kimlik doğrulamasına kadar normal devam ediyor. kimliğim doğrulanıyor. 4c maaş bilgisini tıklıyorum sadece sayfa kendisini yeniliyor.
    lütfen bu işin daha pratik bir yolunu anlatın ya da uygulama örneği verin.
    saygılar.

    YanıtlaSil
  8. mustafa buralı25 Temmuz 2011 07:27

    yahu arkadaşlar siz emeklisiniz neyinize gerek para falan ölün gissin diyor devlet hiç bir şey sorma hakkınız yok bedava maaş alıyorsunuz ya diyor ama bu dünyada yarın siz de emekli olacaksınız unutmayın dün bizde sizin gibi idik yarın sizde bizim gibi olacaksınız.

    YanıtlaSil
  9. vakıflar b. b.tas / ortaköy şb.den emekli maaşımı çekiyorum 28 tarihine gelen günler .c.tesi ve pazar a gelirse bankamatıkten alamıyorum. yatmamış oluyor bu sürelerde bizim parayı bankamı kullanıyor. bakanlıkmı yollamıyor. ilginize duyrulur.

    YanıtlaSil
  10. bulkan2424@hotmail.com3 Eylül 2011 06:06

    slm kayın validem kurumunuzdan eksik maaş almakta bunun düzel
    tilmesi için ereken neyse yapılması adı zülbiye altun emekli sicil numaras ......

    dilekçe il sgk merkez müdrlüklerine başvurunuz

    YanıtlaSil
  11. mehmet arif pelikli9 Eylül 2011 09:05

    sayın admin yeni emekli maaşı düzeltmelerinde prime bakarak düzeltme yapacaklarını söylemişlerdi. maalesef seneye bakıyorlar galiba. 2000'den önce emekli olanlara böyle bir hak geliyor. benim 11000 iş günüm var. 2001 emeklisiyim (ssk) benden sonra emekli olanlar çok daha az iş günüyle benden daha fazla emekli maaşı alıyorlar. biz hakkımızı nasıl arayacağız? nereye başvurmalıyız? şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  12. intibak yasasını beklemeniz gerekiyor

    YanıtlaSil
  13. mehmet arif pelikli10 Eylül 2011 10:39

    Sayın admin sorumuzu cevapladığınız için teşekkür ederiz. Bir sorum daha olacak size; İntibak yasasını beklemeniz gerekiyor diyorsunuz. Bu intibak yasası ne zaman çıkacak ve çalışmalar var mı? Bu intibak yasasından biz faydalanacak mıyız? Teşekkür ediyorum. İyi çalışmalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  14. admın 1957 dogumlu bagkur emeklisi babam 3 4 sene önce emekli oldu.12 basamaktan.normal yatan net maas 530tl olarak gozukuyor.calıstıgı ıcın kesıntıde var.elıne gecen 415 420 gıbı rakam gecıyo.dahada baska aynı yasta emeklı olan arkadası 12 basamak 700 kusurlu bır para alıyormus.bunun ıcın nasıl bır yol cızmelıyız.

    YanıtlaSil
  15. tahir barış7 Ocak 2012 04:00

    2012 emekli maşım nekadar oldu nasıl sorgularım

    YanıtlaSil
  16. 2012 maaşımı öğrenmek istiyorum
    ilgili sayfaya gidiniz yatan maaşınızı öğrenebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  17. yalçın kurt16 Ocak 2012 12:57

    özellikle emekli maaşı öğrenmek emekliler için işkence. keza sağlık gideri öğrenmekte aynı.emekliler zaten internet kullanmakta zorlanıyor birde yok site yenileniyor vs. lütfen daha sade bir sistemle ulaşmamızı sağlayınız

    YanıtlaSil
  18. sayın vekillerin emekli maaşı artıyorsa vatandaşın ki nicin artmiyor
    sayın bakanımız biz emeklileride düşünsün

    YanıtlaSil
  19. 13/05/1975 Doğumluyum 1997 SSK Girişim Var Çalışıyorum Nezaman Emekli Olabilirim 5000 İş GÜnümü Doldurdum.

    YanıtlaSil
  20. yakup köşgen10 Mart 2012 15:05

    benim emekli maaşim nekadar örenmek istiyorum.net. yakup bey yazıda belirtilen adresden giriş yapacaksınız.Maaşı Kurumunuza göre seçim yaparak görüntüleyebilirsiniz

    YanıtlaSil
  21. sn.Yetkililer geçen ay şubat-2012 emekli maaşımdan 135tl--bu ay mart 2012 maaşımdan da 116 tl kesintinin neden yapıldığını ve kesinti ile ilgili bilgilendirilmek istiyorum?
    Selahattin bey dilekçe ile sgk ya başvurunuz.

    YanıtlaSil
  22. 2011 de 281,75
    2012 de 192,02 neden kesildi öğrenebilirmiyim şikayetimi dikkate alınız.
    şikayeti sgk il müdürlüğü veya merkez müdürlüğüne yapmalısınız.

    YanıtlaSil
  23. menderes çöpatlamaz16 Mart 2012 13:57

    sayın bakanım kamuda çalışanlar bu devletin vatandaşı 2000Tl2500TL Maaşla geçinemiyor ya özelsektörde 700TLye çalışanlar nasıl geçiniyor bu insanlar devletin vatandaşı degilmi neden kimse düşünmüyor bunlar nasıl yaşıyor biliyormusunuz petrole zam geliyor herşeye zam geliyor çogu kişi açlık sınırının altında rezil şekilde yaşıyoruz devlet bunları bilmiyormu yoksa devlete yakın olanlarmı faydalanıyor.

    YanıtlaSil
  24. mustafakireç18 Mart 2012 09:45

    31 01 2012 emeklilik dilekçemi verdim nezamanemekli olurum ve maaşım kac lira olur

    YanıtlaSil
  25. emine kozcuer3 Nisan 2012 03:34

    acaba dul ve yetim aylıkları yattı mı?

    YanıtlaSil
  26. 6.042 gün ve 37.232.026.512,69.-Tl kazanc var 1988 yılında ise basladım yaşımın dolmasını bekliyorum fakat bugün emekli olsaydım ne kadar maaş alırdım merak ediyorum

    YanıtlaSil
  27. mehmet uluçay23 Nisan 2012 13:00

    Önceleri emekli maaşıma bakıyordum kesintilerine şimdi giremiyorum e devlet şifresindende sağlıklı bilgiler çıkmıyor şifresiz aramalarda karşımıza reklamlarla uğraşıyoruz ne biçim iştir bu sistem anlamış deyiliz . kendinizi biz emeklilerin yerine koyunda ona göre programlayın şu siteleri.
    Haklısınız ama reklamlarda olmazsa sitelerin masrafı nasıl karşılanacak.Eğer reklam olmasın sitelerin %80 i kapanır.

    YanıtlaSil
  28. E -devlet şifresını harf ve sayılardan oluşturarak ınsanların için hiçbır anlam ıfade etmeyen şifrelerı verdırerek unutmasını sagladılar. ve yenı şifre için 10 tl alarak dunyanın gelırını elde ettıler.. ilaç paralarını ve da emeklı maaşından keserek hesabını asla bılemeyecegımız bır kesıntı ıe emeklının 3 kuruşunu 2 kuruşa ındırıyorlar.. EMEKLI MAAŞI denız YEMEYEN KERİZ...YENI SLOGAN BU...ZIKKIM OLSUN...

    YanıtlaSil
  29. öncelikle merhaba ben ankaraya dilekçe yolladım itiraz için ama cevabı gelmedi oldu beş ay ben emekli oldum 1982den girişim sigorta boşlukyok borlanmam yok kadrolu işçiydim 2011 kadar çalıştım şubat ayında emekli oldum ama belediyeden ben hakkımı istiyom 1.870 emekli maaşı alıyom lütfen ilgilenirseniz sevinirim saygılar net maşım ne olcak benim tşk ederim

    YanıtlaSil
  30. nisanın ilk haftasında babamın maaşı için başvuru yaptım.Bana 15 gün sonra maaşınız bağlanacak dendi.Mayısın 8 i oldu hala maaş bağlanmadı acaba neden.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  31. merhaba ssk işe giriş 01-06-1986 --1993 e kadar girdi çıktı boşluklar oldu ssk hizmet sürem 310 gün 29-12-1995 bağkurlu oldum
    hala devam etmekdeyim pirim ödemeye askerlik borclanmasınıda ödedimdoğum tarihihm 01-06-1965 12-05-2012 tarihi itibari ile benim
    hesabıma göre 2190 gün sonra emekli olacağaımı hesap ettim 6 yıl sonra yani şuan tüm hezmetlerimin toplamı 6820 gün hesapladım buna göre 02-06-2018 tarihdemi emeklilik için müracat edeceğim öğrenmek istiyorum hesabım doğrumu acaba ??

    YanıtlaSil
  32. sgk emekli aylığı hesaplama ekranı yeni çalışmaya başladı. ancak kesinlikle doğru girdiğime emin olduğum halde "nüfus kayıt bilgileriniz doğru değil" mesajı çıkıyor. ne yapmam lazım ?
    malesef bu sorun . Nedeni tarayıcıyı desteklememesi . Hangisi olduğunu bilmiyorum ya explorer yada mozillada hata veriyor . Giriş yapmaya çalıştığınız tarayıcı yerine diğer tarayıcıyı kullanın .

    YanıtlaSil
  33. hüseyin topan2 Eylül 2012 08:36

    devlet şifresi alma aşamasındayım.yukarıda arkadaşımın yakındığı gibi ise ve ben maaşıma giremiyorsam devlet şifresi ne işe yarayacak?

    YanıtlaSil
  34. Siz alaymı ediyorsunuz kaç sayfaya baktım alt tarafı bağkur maaşından yapılan kesintiler nedir onu öğreneceğim ama maalesef yok öyle bir sayfa söyleyecek söz çok lakin.................... anlayan doldursun bu ne ya !!!!!

    YanıtlaSil
  35. DAVUT ŞAHİN6 Ekim 2012 12:40

    1987 YILINDA BAGKUR GİRİŞİM 1350 GÜN BAG KURUM VAR 1994 TEN SONRA 2350 GÜN SİGORTAM VAR YÜZDE 40 ASKERİYEDEN RAPORUM VAR ASKERLİK YAPMADIM KALP AMALİYİYATIN DAN YÜZDE 50 RAPORUM VAR 01 01 1976 DOGUMLUYUM NE ZAMAN EMEKLİ OLABİLİRİM.

    YanıtlaSil
  36. 01-12-2012
    talat coskun 05.05.1954 dogumluyum iyi günler efendim benim sorunum yurt disindan 01.11.2012 tarihinde emeklilik basvurusu yaptim ve 5400 is günü olarak 54.162,00 tl ödeme yaptim bana ilk aylik maas 582.00 tl bag kurdan geldi parayi henüz cekmedim sizlerden önemle ricada bulunuyorum bu sirarada sunuda belirteyim askerlik ödemedim nedeni memurlar ayrintilari maalesef bilmiyorlar bukadar para yatirin bu kadar maas alirsiniz kesin bir sey bilen yoktu ben derinsok yasadim bu para ile nasil gecinilir ssk ya gecmem icin birde farki ödemem icin hangi mercilere bas vurmam gerekli en az 1000,tl maas almam icin itiraz hakkimi kullanmak istiyorum yardimiza ihtiyacim var tekrardan Türkiye,yemi gitmem gerekir dilekce nereden yazdirayim lütfen e-mail gönderin saygilarimla.

    YanıtlaSil