ssk maaşımı öğrenmek istiyorum



SSK  4- a  maaşımı öğrenmek istiyorum , ssk   maaşım ne kadar bilgileri nasıl ve nereden öğrenirim


sgk gov tr den TC numarası ile şifresiz maaş öğrenme buradadır .SSK kesintileride bu sayfadadır .


 Turkiye gov tr üzerinden yapılması gereken öğrenme işlemi anlatılacaktır


e-devlet şifresi ve T.C kimlik no ile   burada sisteme giriniz. Daha sonra açıklamaları yapılan aşağıdaki sayfaları ziyaret ediniz.


ssk 4- A  maaşımı öğren  buradan öğren


Kesintilerimi öğren buradan öğren


Ödeme Bilgileri buradan öğren


ssk maaş öğren

3 yorum:

  1. elif duygu tunc1 Temmuz 2011 16:04

    ben 6 yildir almanyada yasiyorum,turkiyeye ancak izin zamanlarinda gelip gide biliyorum.s.g.k dan rahmetli babam dan kalan emekli maasi aliyorum ancak bugun emekli maasimda 10-11 aylik para birikmis olmasi gerekirken 97 lira civari bir param oldugunu ögrendim.su an almanyada oldugum icin devlet sifrem yok .ben internet uzerinden s.g.k maasimi sorgulamak istiyorum maasimin akibetini bilmek ne yapmam gerektigini ögrenmek istiyorum,lütfen bana bir yol gösterin en hizli ve kolay sekilde sorunumu cözmek icin sizden bana cevap yazmanizi arz ederim
    SAYGILARIMLA

    YanıtlaSil
  2. şu an yurt dışında bulunanlar için e devlet şifresi konusu hala çözülmedi. Siz sgk sitesine girin bilgi edinmeden sorun birde dilekçe yazın postaya veriniz.

    YanıtlaSil
  3. emekliyim ssk sigortalı maaşımı görmek istiyorum

    YanıtlaSil