İzmir Çalışma Bölge Müdürlüğü telefonu adresi



İzmir Çalışma Bölge Müdürlüğü telefonu adresi iletişim bilgileri  Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı İzmir adresi telefonu Manisa Uşak Çalışma Bölge Müdürlüğü telefonu adresi


Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı Manisa Uşak Çalışma Bölge Müdürlüğü kurulmamış olup Manisa Uşak İli   Çalışma Ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı İzmir Bölge Müdürlüğüne bağlıdır. Manisa Uşak ilinden yapılacak İhbar tazminatı şikayeti Kıdem Tazminatı şikayeti İşten çıkarılma şikayeti yada çalışma Bölge Müdürlüğü müracatları   Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı İzmir Çalışma Bölge Müdürlüğü ne yapılmalıdır.


İzmir Çalışma Bölge Müdürlüğü telefonu adresi iletişim bilgileri e maili (Bağlı bulunan İller Manisa Uşak)


 



















AdresNadir Nadi Cad. No:16 (SSK Başkanlığı Konak Rant Tesisleri B1-B2 Blok) Konak/İzmir
Telefon(0 232) 489 19 96
Faks(0 232) 489 33 73
E-postaizmir@csgb.gov.tr

5 yorum:

  1. sayın sgk görevlileri calıştığım iş yeri 1 senedir siğortamı yatırmamış ve işten cıkartıldım bu konu hakkında ne yapebilirim bilgilendirirseniz sevinirim saygılar...

    YanıtlaSil
  2. ben 10 senedir bir villa da çalışıyorum sigortam yok emekli olabilirmiyim?
    şikayet edin. SGK tespit yapacak. tabi 10 yılı ispatlamak gerekiyor. O durumda mahkemeye dava açmanız gerekebilir

    YanıtlaSil
  3. BÜLENT TURAN15 Ekim 2012 04:17

    9 yıldır aynı kurumda ek ders karşılığı usta öğretici olarak çalışıyorum.1995 ilk işe ğiriş yılım.3600 iş günümü doldurduğumda eğer çalıştığım yerden kendi istegim ile ayrılırsam TAZMİNAT alabilirmiyim.Alabilir isem 9 yıllık tazminat mı yoksa 1 yıllık tazminatmı çünkü her yıl girdi-çıktı yapılıyoruz fakat SGK hizmet dökümüne baktıgımda her yıl 360 iş günümüz yatmış gözüküyor.bir tek 2012 yılında 15 tatilde ücretsiz çıkış verdiler fakat 2004-2011 yılları arası hiç bu şekilde olmamştı.öncelikle tazminat alıp alamiyacagımı nasıl öğrenebilirim,alabiliyorsam ne yapmam nereye başvurmam gerekiyor.

    YanıtlaSil
  4. Gözde tekbaşına20 Ekim 2012 06:49

    haftalık çalışma saatim 66 saat oluyor.hakkımı almak için tam olarak ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  5. ben gülbeyaz orhan uşak banaz ilçesinde sehit vehbi demir ilk öğretim okulunda hizmetli olarak çalışıyorum özürlü gurubundan gözden pisikoleji zihinsel rusal davranışlar epilebsi astım buronşit rahatsızlığım mevcut olup ilaçlarımın etkısiyle sabahları işe gitme güçlügü çekiyorum özürlü sağlık raporuna göre %82 özürlü oranı mevcutturişlerimi sabahçı öğlenci olup özürüme göre görevimi yapmak istiyorum ilçe milli eğitim özürlü gurubuna göre mesai saatlerinin gösterir dilekçede bulundum cevap alamadım bana özürlülere göre masai satini gönderirmisiniz

    YanıtlaSil