İstanbul sosyal güvenlik İl müdürlüğü telefonu ve adresi



İstanbul sigorta bağkur ssk sgk müdürlüğü telefonu adresi ve faksı iletişim bilgileri için  İstanbul Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü telefon adresine ve iletişim bilgilerine bakmanız gerekir. Sosyal Güvenlik Kurumu tek çatı altında toplandığından  İstanbulda ki sosyal güvenlik kurumları da  İstanbul Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü çatısı altında toplandı . İstanbul İline bağlı  sosyal güvenlik merkezleri oluşturuldu


İstanbul Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü Adresi Telefonu İletişim Bilgileri

İstanbul SGK Adres
Pürtelaş Mah. Meclis-i Mebusan Caddesi No:43 Fındıklı-Beyoğlu / İstanbul
İstanbul SGK Telefon
0212 252 05 00 (8hat)
İstanbul SGK Fax
0212 244 04 92
İstanbul SGK E-Mail
bilgi@istanbulsgk.gov.tr
İstanbul SGK İl Müdürlüğü İletişim formu buradadır
Bağcılar Sosyal Güvenlik Merkezi Adresi Telefonu İletişim Bilgileri

(212)630 61 00

(212)630 00 27

Kirazlı Fevzi Çakmak Mah.Işık Sk.No:6 Güneşli-Bağcılar/İstanbul

Bakırköy Sosyal Güvenlik Merkezi Adresi Telefonu İletişim Bilgileri

Bakırköy Sgm Hizmetleri Tadilat Nedeniyle Bağcılar Sosyal Güvenlik Merkezinde Verilmektedir.

Beşiktaş Sosyal Güvenlik Merkezi Adresi Telefonu İletişim Bilgileri

(212)252 31 04

(212)251 78 96

Meclisi Mebusan Yokuşu. Ssk İş Hanı No:19/21 Fındıklı-Beyoğlu/İstanbul

Beyoğlu Sosyal Güvenlik Merkezi Adresi Telefonu İletişim Bilgileri

(212)251 09 11

(212)249 51 50

Meşrutiyet Cad. No:83 Beyoğlu/İst 34440

Fatih Sosyal Güvenlik Merkezi Adresi Telefonu İletişim Bilgileri

(212)511 09 90

(212)528 36 80

Kemalpaşa Mah.Mahmudiye Çeşme Sk.No:5 Şehzadebaşı/İstanbul

Unkapanı Sosyal Güvenlik Merkezi Adresi Telefonu İletişim Bilgileri

(212)534 69 30

(212)635 08 25

Atatürk Bulvarı No: 21 Zeyrek-Fatih/İstanbul

Cağaloğlu Sosyal Güvenlik Merkezi Adresi Telefonu İletişim Bilgileri

(212)511 40 20 (10hat)

(212)527 65 52

Hocapaşa Mah.Ankara Cad. No:44 Cağaloğlu Fatih/ İstanbul

Gaziosmanpaşa Sosyal Güvenlik Merkezi Adresi Telefonu İletişim Bilgileri

(212)418 43 86

(212)418 43 95

Merkez Mah.Salih Paşa Cad. No:42 G.O.P/ İstanbul

Kadıköy Sosyal Güvenlik Merkezi Adresi Telefonu İletişim Bilgileri

(216)565 40 30

(216)565 40 51

Fahrettin Kerim Gökay Cad. No:161 34722 Göztepe-Kadıköy/İstanbul

Küçükçekmece Sosyal Güvenlik Merkezi Adresi Telefonu İletişim Bilgileri

(212)656 56 77

(212)656 78 00

Güneşli Merkez Mah.Mahmutbey Yolu Cad. No:153 Bağcılar/İstanbul

Maltepe Sosyal Güvenlik Merkezi Adresi Telefonu İletişim Bilgileri

(216)388 72 00

(216)388 72 23

Altıntepe Mahallesi Emin Ali Paşa Cad. Köknar Sokak Dumankaya S. C  Blk.Maltepe/ İstanbul

(14 Hat Pbx)

Pendik Sosyal Güvenlik Merkezi Adresi Telefonu İletişim Bilgileri

(216)491 90 47 (216)491 89 45

(216)375 45 40

Hastane Cad. No:5 Pk:34890               Altkaynarca / İstanbul

Şişli Sosyal Güvenlik Merkezi Adresi Telefonu İletişim Bilgileri

(212)224 09 40    (10 Hat)

(212)247 99 45

Halaskargazi Cad. Küçükbahçe  S No:10 Şişli/İstanbul

Fındıklı Sağlık Sosyal Güvenlik Merkezi  Adresi Telefonu İletişim Bilgileri

(212)512 61 85 (212)512 61 87

(212)512 61 92

Hocapaşa Mahallesi Ebu Suhud Cad. No:77 Sirkeci/İstanbul

Cibali Sağlık Sosyal Güvenlik Merkezi  Adresi Telefonu İletişim Bilgileri

(212)6317850

İtfaiye Cad.No:54 Unkapanı-Fatih/İstanbul

Kurtköy Sağlık Sosyal Güvenlik Merkezi Adresi Telefonu İletişim Bilgileri

(216)421 13 13

(216)421 15 25

Başıbüyük Mah. Başıbüyük Cad. Süreyyapaşa Ormanı 34854   Maltepe/İstanbul

Doğancılar Sağlık Sosyal Güvenlik Merkezi Adresi Telefonu İletişim Bilgileri

(216)310 50 50

(216)530 10 14

(216)530 10 15

Kefçe Dede Mah.Tunus Bağı Cad.No:8 Doğancılar-Üsküdar/İstanbul

 

30 yorum:

  1. merhabalar gaziosmanpaşadaki sosyal güvenlik adresini tam tarif eder misiniz

    YanıtlaSil
  2. zülfü akdoğan27 Temmuz 2011 07:19

    yeni evlilerde .çalışmıyan eşin (bayan) çalışan eşin sigortasına dahil edilmesi için nasıl bir işleme ve hangi evraklara ihtiyaç vardır.

    YanıtlaSil
  3. BEN GEMİLERDE ÇALIŞIYORUM EMEKLİLİK İŞLEMLERİMİN BAŞLAATILMASI İÇİN 30.06.2011 TARİHİNDE DİLEKCEMİ VERDİM 01.07.2011 TARİHİNDE İST SGİM UNKAPANI SGM EMEKLİLİK İŞLEMLERİ 2. SERVİSİNDE KALDI EVRAK BİLGİSAYARDAN TAKİP ETTİM HER SEFERDE AYNİ SERVİSTE KIPIRDAMIYOR 1 AYI GECTİ BİR AN EVVEL İŞLEMLERİN HIZLANMASINI RICA EDİYORUM ..........

    YanıtlaSil
  4. Bu yazınızda belirttiğiniz SGK İstanbul İl Müdürlüğünün adres ve telefon bilgileri değişmiştir. Yazınızda belirtilmiş olan telefon numarası Süreyyapaşa SSGM'ye ait olup yalnızca sağlıkla ilgili konularda hizmet verilmektedir.Lütfen söz konusu bilgileri güncelleyiniz.

    YanıtlaSil
  5. İstanbul SGK İl Müdürlüğü telefon adres ve iletişim Müdürlüğü adres bilgileri güncellenmiştir.

    YanıtlaSil
  6. yazıda belirtilen iletişim formunu tıklayarak İstanbul SGK' ya yazınız ve bilgi isteyiniz.. İsterseniz buradan ulaşınız http://www.istanbulsgk.gov.tr/iletisim

    YanıtlaSil
  7. merhabalar babam sigortadan emekli ben dulum hastanelerde sigortasından faydalanmak istiyorum babamdan ve benden hangi evraklar istenir internettende halledebilirmiyiz? babam göztepe sgk de emeklilik işlemlerini yaptırmış şu anda kayseride ordaki sgk da halledebilirmiiyiz göztepe şartmı?

    YanıtlaSil
  8. muhsin altindag25 Ağustos 2011 02:21

    slm sizlerden ricam emeklilik sorgulamalari icin ne yapmam gerekiyo ben 01.02.1987 yindan .... nolu sigorta baslangicim var lütven bu konuda bilgi vermenizi rica ediyorum ne yapmam gerekiyo ögrenmek istiyorum lütven bu konuda duyarli olup bu mesajima cevap bekliyorum yasim 01.09.1972 dogumluyum sadece nereye basvuruda bulunmam gerekiyo bu konuda bilgi verirseniz memnun olurum tsk ederim birde esim gülseren altindaginda sigorta isleri icin bilgi edinmek istiyoruz ama sigorta numarasini kaybettigimiz icin hic bir bilgi edinemiyoruz bu konudada yardimci olumusunuz esim 20.03.1970 dogumlu sigorta baslangici 1989 yili olarak biliyoruz ama tarih olarak bilgimiz yok sicil nosunuda bilmiyoruz bu konudada yardimci olabilirmisiniz saygilarimi sunuyorum hayirli ramazanlar simdiden bayraminizi kutlarim
    http://www.calismadunyasi.com/sigorta-sorgulama buradan ulaşınız

    YanıtlaSil
  9. Sayın yetkili yardımcı olursanız sevinir size çok dua ederim,90 yaşımdayım,hertaraflarımda kireçlenme ve ağrılardan inanın ağlıyorum,sgk bahçelievler devlet hastanesi,kaplıcaya,termal su iyi gelir dedi ve sevk etti,bizde araştırdık en yakın neresi diye bursa olsun,gönen olsun neresiyse,aradık ama aldığımız cevap,siz ödüyorsunuz tamamını,biz faturayı kesiyoruz,sonra size sgk yüzde 5ini geri ödüyor deyince de şaşırdım kaldım,bilen varsa ne kadarını ödüyor,hangi kaplıcanın tamamını veya tamamına yakınını karşılıyor,yol ve kalmanın ne kadarını SGK ne kadarlık harcama katkı sağlıyor,lütfen yardımcıolun rica ediyorum.

    YanıtlaSil
  10. sigortalının bağlı olduğu S G KURUMU T C sinden vey sicil nodan sorgulanabilirmi.veya bir sigortalının kimliğinden hangi ssk bölge müd bağllı olduğu nasıl sorgulsnır..

    YanıtlaSil
  11. merhabalar ben babamın yurtdışından olan emeklisini almak isiyorum.nerdeki sgk kurumu yurtdışı işlemlerine bakıyor...

    YanıtlaSil
  12. merhabalar ben babamın yurt dışından olan emeklisini almak istiyorum hangi ilçedeki sgk ya başvurmalıyım...

    YanıtlaSil
  13. burada yurt dışı emeklilik ile ilgili yazılar var http://www.calismadunyasi.com/sorgulama/yurt-disi-borclanma

    YanıtlaSil
  14. Lazontoz ali10 Ekim 2011 02:28

    yurt dışinda ceza yattım, yatmış olduğum günleri alıp emekli olmak gibi herhangibir kanun varmıdır, varsa nereye, ve netütbir evrakla başvurmalıyım? Teşekkürler!

    YanıtlaSil
  15. mrb. anne ve babamın sigortası yok onlar benim sgk dan yararlanabiliyormu? faydalanabiliyorlarsa nereye başvurmam gerekli hangi evraklar isteniyor
    bağlı bulunduğunuz sgk il müdürlüğü veya merkezine başvurun . Bakmakla yükümlü olduğunuzu belirtip gerekli işlemler yapılacaktır.

    YanıtlaSil
  16. olur kardes ama sgk ya gıdıp kayıt yaptırman gerekır

    YanıtlaSil
  17. HÜSEYİN ŞAHİN1 Mart 2012 10:50

    iyi günler sizden benim bu delil ve belgelerimi kullanarak benim primden yararlanan kişi nasıl biryol izlenecek mahkeme yolu ile mi yoksa ssk ya bir dilekçe ile çözümlenecekmi yani bu günlerimi nasıl kendi tarafıma yansıtabilirim .2008 tarihinde kendi tc`m ile sskya başvurarak ssk prim dökümanı istedim bana çıkartılar o gün 5997 gün vardı bundan kaç ay önce ssk ya gittim ve günümde ve hesapmda 1426 bulunmakta ssk yanlışlığı olarak görüyorum sizden yardımınıza ve bilgilinize rica ederim HÜSEYİN ŞAHİN

    YanıtlaSil
  18. özdemir saime2 Mart 2012 08:28

    ben saime özdemir yaklasik olarak 7 ay once emekli olmak icin basvurdum vakat herangi bilgi alamadim bana genis bigi verirseniz sevinirim saygilar

    YanıtlaSil
  19. Kıymetli kardeşim, ben sgk emekli şefiyim, halen sosyal güvenlik uzmanlığı yapmaktayım. yurt dışındaki ceza ile ilgili geriye dönük bir ödeme vs. gibi bir yasa yoktur.bu nedenle yurt dışı veya yurt içinde cezaevlerinde yatan mahkumlar ile ilgili borçlanma da söz konusu değildir.saygılar sunuyorum.

    YanıtlaSil
  20. sigortam yoktu gelır testi yaptırdım şimdi sigortalı işe girdim bunu nasıl ve nerde iptal ettire bilirim

    YanıtlaSil
  21. mrb 10+10+70 olmak üzere rapor aldım bunun ödemesini nasıl alırım nereye baş vurmam lazım ne evrak erekir tşkler.

    YanıtlaSil
  22. merhabalar tam 2,5 saattır hastalık paramın yatırmadıklrı için göztepe ssk telefonla ulaşmaya çalışıyorum ve günlerdir de telefon numaramı alıyorlararayacagız diye bu nasıl bir devlet kuruluşudur bu nasıl bi sorumsuz bir kurumdur.

    YanıtlaSil
  23. merhabalar nişalım sigortalı bir işe giricek rahmetli babasından yetim maaşı alıyor onu annesinin üzerinemi aktarması gerekiyor yada sigortalı oldugu halde maaşını almaya devam edebilirmi şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  24. 20/12/2011 deemeklilik işlemlerimi başlattım. Bağcılar sgk merkezine. 4 ay oldu evraklarım hala bana gelmedi.Aradığım bütün telefonlar ya meşgul çalıyor yada açılmıyor.Emeklilik evraklarımı en kısa zamanda almam için ne yapmalıyım.

    YanıtlaSil
  25. 2Incı Ayın 2012 TARİHTEN İTİBAREN EMEKLİLİK DİLEKÇEMİ VERMİŞTİM SONUCU BİLDİRİLMESİNE ARZ EDERIM...!

    YanıtlaSil
  26. 2Incı Ayın 2012 TARİHTEN İTİBAREN EMEKLİLİK DİLEKÇEMİ VERMİŞTİM SONUCU BİLDİRİLMESİNE TELEFON NUMARAMLA ARZ EDERIM TELEFON NUMARAM 05359681469 LUTFEN SONUCU GONDERIN..!

    YanıtlaSil
  27. Bana geçmiş yıllarda işyerimden bildirimde bulunmadığım halde bağkur borcu çıktı. Geçtiğimiz günlerde isteğe bağlı bağkurlu olmak için başvurdum. Bana önce o borcu ödemem gerektiği söylendi. Borç yaklaşık 5000 tl. Bana bir tebligat geleceği söylendi. Gelmedi gerçi. Ben şu an bir işyerinde sgk lı olarak çalışmaya başladım. O borcu ödemezsem ne olur. Faizemi girer yada benden bi şekilde ( icra yoluyla vs. ) tahsilmi edilir? Buna cevap verebilecek birileri bana yardımcı olursa sevinirim. Tşkler.

    YanıtlaSil
  28. mrb ben ben calısıyorum 01 07 2012 ıse gırıs tarıhım aktıvasyon yaptırdım sgk dan ama hala gozukmuyor neden se

    YanıtlaSil
  29. benim sigorta girişi 1998 internetden bakıyorum 2001 gözüküyor sebebi nedir aydınlatın

    YanıtlaSil
  30. rüzgar akbaba26 Kasım 2012 02:53

    slm İSTANBUL BÜYÜKÇEKMECE KUMBURGAZDA İKAMET ETMEKTE OLAN PERVİN ŞAHİN DEVLETİ DOLANDIRMAKTADIR BABASININ BAGKUR MAASINI ALMAK İÇİN KOCASINDAN FORMALİTEDEN BOŞANMIŞLARDIR AMA HALA AYNI ÇATI ALTINDA KOCASI İLE BİRLİKTE YASAMAKLARDIR KOCASI HEM HANIMINA HEMDE ÇOCUKLARINA BAKMAKTADIR VE AYNI EVDE YASAMAKLARDADIRLAR NEDEN DEVLET BÖYLE DEVLETİ SOYANLARI TAKİP ETMİYOR BÖYLE İNSANLARIN DEVLETTEN ÇALDIKLARI PARA İSE TÜRKİYEDE YETİMLERİN ÖKSÜZLERİN SOKAKTA YATAN ÇOCUKLARIN HAKLARINI ÇALIYORLAR BU ŞİKAYETİ TAKİP ETMENİZİ ARZ EDERİZ PERVİN ŞAHİN KAMİL OBA MAH. İST.CAD. DEMİR KENT SİTESİ NO:30 KUMBURGAZ BÜYÜKÇEKMECE İSTANBUL KOCASI İBRAHİM KORA ÇOCUKLARI İSE MELİKE KORA BURAK KORA İYİ GÜNLER ÇALIŞMALARINIZDA BASARILAR DİLERİM

    YanıtlaSil